donderdag 24 maart 2016

Plog 449 - Hij is gearriveerd

Wat deed ik op 24 maart 2016?

Goedemorgen. De verkoudheid die je wist dat zou komen is eindelijk daar. Mèh. Keelpijn en snot.

Zonet is onze nieuwe stoel bezorgd. Dat is dan wel weer erg fijn en leuk. We kochten hem vanwege dat gewrichtsgedoe. Ik lag als een zak aardappelen in de bank en kon met moeite een comfortabele lighouding vinden. En als ik wilde verliggen lag ik als een vis op het droge te spartelen. Hopelijk is dat met deze ergonomische stoel verleden tijd. Uh, nog hopelijker was die artritisepisode een eenmalige en hebben we daar gewoon een toffe stoel aan overgehouden.

Kaartjes die precies op het goede moment worden bezorgd zijn top. Want ik voel me echt best zielig en wat helpt in zo'n geval beter dan hondjes die elkaar kusjes geven? Niks.

Er zal toch ook gestofzuigd moeten worden. In etappes lukt dat best.

In een opgeruimde woonkamer komt alles nog beter tot zijn recht. Ik ben er wel mee in mijn sas.

Ook nog gedoucht. Het kan niet op.

Dan kan ik nu eindelijk ergonomisch gestrekt. Ligt goed hoor. Zeker met witte handschoentjes aan.

Het kliekje bami van gisteren heb ik op miraculeuze wijze weten te vermenigvuldigen. Ik voel me hierdoor best Jezus.

Alles bij de hand, klaar voor de mooiste televisieavond van het jaar! In combinatie met Twitter, anders is het niet te doen.

Zie je, daar hebben we Maria al. Ze zingt mooi hoor, ik vind de gekozen liedjes alleen niet zo leuk. Ach, volgend jaar beter. Ik kan niet wachten.

Hej hej.

Geen opmerkingen: