vrijdag 25 maart 2016

Plog 450 - Niet echt een goede vrijdag

Wat deed ik op 25 maart 2016?

Nou dat is ook wat. Ben je aan je 450ste plog toe, is het er eentje zonder foto's!

De verkoudheid heeft me bij de strot gegrepen. Ik ben tot niet meer in staat dan dutjes, niezen, hoesten en karrenvrachten tissues vol toeteren.

Dankzij de #goudenouders zitten we komend weekend niet zonder eten. Bovendien kwamen ze thuis met een doosje Dampo en Bossche bollen. Dampo. Dat smeerde mijn moeder voor het laatst op mijn borst in 1985. Gelukkig ruikt het anno nu nog steeds hetzelfde. En ook de halve Bossche bol at ik met smaak. Iets wat ik als een goed teken beschouw. Zolang de eetlust in tact blijft is het nog geen infectie.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Ster zei

Beterschap er mee! Verkoudheid vind ik zelf ook vreselijk.

Hoestende Avonturier zei

Aaghh balen dat het snot jou ook heeft gevonden! Zo lief, die ouders van jou :) Beterschap!!

Willeke Klein zei

Gauw dat virus de deur wijzen!

Anoniem zei

Beterschap! groeten Roelien