zaterdag 26 maart 2016

Plog 451 - Een streep door de plannen

Wat deed ik op 26 maart 2016?

Oké. Er gaat meteen een dikke streep door de plannen die we voor vandaag hebben. Het lijf zegt nee.

Dan maar op het gemak een ontbijtje. Daar heeft het lijf gelukkig wel zin in.

Ik ben blij te zien dat mijn betere helft de sportieve honneurs heeft waargenomen. Maar daar is hij dan ook de betere helft voor.

Je zou het niet zeggen maar ook dit is hard werken. Op gewicht blijven is knokken.

Het is geen zaterdag als er niet gestofzuigd wordt. En ploggen als je al dagen aan een stuk niet topfit bent en zodoende geen drol meemaakt begint ook nogal een uitdaging te worden, merk ik.

Maar goed. De lasagne kan seffens de oven in. Het avondeten is weer gered.

Hej hej.

1 opmerking:

Linnie's kaartjes zei

Wat ontzettend ellendig dat je ziek bent. Ik hoop dat je je heel snel wat beter zult voelen.Heel Veel beterschap!
Heel veel groetjes,
Linda
(Een lezers die al een langere tijd mee-leest en mee-leeft en onwijs veel bewondering heeft voor de manier waarop je alles doet en leeft)