zondag 27 maart 2016

Plog 452 - Heel low profile allemaal

Wat deed ik op 27 maart 2016?

Goedemorgen. Paasontbijt. Denk ik.

Wij slaan het eieren zoeken over dit jaar.

Oma heeft zichzelf onder de douche gezet en moet daar nu nodig van bijkomen. Het is toch triest.

Op mijn paasbest, in mijn lammetjesvest.

Bij mijn ouders op tafel is het pas echt Pasen. En dat terwijl ze gisteren even 80 kilometer wandelden. Soms voel ik me best een koekoeksjong.

Of Sara ook een eitje mocht. Wat denk je zelf?

In Boxtel gebeuren weer heel andere dingen. Gs vond dit fotomoment beslist plogwaardig. Sjrd niet zo. Voor alles een oplossing.

Ik houd er heel erg van dat wij met de feestdagen niet overal verplicht op moeten zitten en pootjes geven. Meestal houd ik ook best van Chinees alleen valt hij vandaag niet zo goed. Ach je kunt niet alles hebben.

Hej hej.

Geen opmerkingen: