woensdag 30 maart 2016

Plog 455 - Witte rook!

Wat deed ik op 30 maart 2016?

Goedemorgen. Ontbijt met een plog. Zoals dat gaat.

Volgens mij heb ik er zin in vandaag. Er hangt goed nieuws in de lucht.

Heel goed nieuws. Zonet had ik de CF-verpleegkundige aan de lijn. Er is witte rook! Alle administratieve hobbels zijn nu genomen, het was echt net Kafka op het laatst. Maar de Orkambi staat dan eindelijk klaar voor uitgifte! Morgen wordt het gouden goedje per koerier naar me toegebracht. Ik mail haar alvast deze foto, omdat ik haar heel veel chocola heb beloofd, voor al haar inspanningen.

 Ook in mijn digitaal dossier staat het er echt. WOEHOE!

Ik sla er prompt van aan het haken. Heb ik dan al meteen de eerste placebobijwerking te pakken?!

Dit ziet er verdacht veel uit als dingen die te maken hebben met de spoorwegen. Moeten we met de trein? Het zal toch niet?!

Nee. Er wacht ons een vergelijkbaar leuk uitje. We moeten even langskomen op het ING-kantoor. Wat een zaaddodende bedoening altijd. Daar helpt geen olijk tapijt aan.

Op weg naar huis meteen nog even voer halen. Na zo'n bezoekje aan de bank is in principe alles leuk.

Oh nee, toch niet. Sprayen is nooit leuk.

"Dan ga ik nu koken," aldus de chef. Hij houdt er een opmerkelijke manier van benaderen op na, moet ik zeggen. Komt dit nog goed?

Hej hej.

Geen opmerkingen: