zaterdag 2 april 2016

Plog 458 - Zonder titeltekst hier

Wat deed ik op 02 april 2016?

Je zal maar wakker worden met dit beeld in je telefoon. Da's een bijzonder goede morgen!

Och daar zul je het nautisch team hebben. We verklaren het vaarseizoen voor geopend!

Met het bankteam gaat het ook prima. We hebben alle medicamenten weer genuttigd.

Ik denk dat ik maar eens even een kijkje in de tuin ga nemen. Het is best lekker weer en wie weet wat een beetje zonlicht voor me doet.

Sjrd heeft ook deze zaterdag uitgeroepen tot klusjesdag. Met sierlijke tred maait hij het gazon een kopje kleiner.

Onze haagbeuk kwispelt zijn blaadjes tevoorschijn. We hebben allemaal super veel zin in de lente.

De tulpenbollen schieten nu ook als raketjes uit de grond.

Zo leuk! Welke kleur zullen hun wangetjes krijgen?

Na mijn expeditie door de tuin is het weer tijd voor een kaskraker. Met een gepast einde ook nog.

Zoals voorspeld: rijst, kipfilet en sperzieboontjes. Er gaat niet heel veel in. Dat baart me wel een beetje zorgen.

Deze jongen neemt gelukkig een substantieel deel van mijn calorie-inname voor zijn rekening. En dan ga ik hierna naar bed. Ik ben kapot.

Hej hej.

1 opmerking:

Lotus Lilly zei

Fijn dat je gerustgesteld bent, kan me voorstellen dat de verwachtingen hoog zijn vwb de Orkambi en dat je dan op alles let wat je lichaam laat zien, of niet.

Houd vol! Goed bezig xx