zondag 3 april 2016

Plog 459 - Vitamine D tanken

Wat deed ik op 03 april 2016?

Goedemorgen Snarepop!

Ik stond zonet op de weegschaal. Het getal dat ik zag correspondeert met hoe ik me voel. Uitgehold. Zodoende heb ik mijn eetmachine maar weer uit het vet gehaald. Het is niet anders.

Aan deze spiegelfoto ging een heel proces aan krachtsinspanning vooraf. Na het douchen moest ik weer even op bed gaan liggen om bij te komen. Het dieptepunt was dat ik mijn natte haren niet zelf uitgekamd kreeg. Sjrd deed het met zorg en liefde. Maar het doet pijn zo afhankelijk te zijn.

Mijn schoonzus is (morgen) jarig en dat vieren we in de tuin. Wat een feest! Het is erg fijn om er even uit te zijn en ook nog vitamine D op te slurpen. De anderhalve liter fles champagne laat ik toch maar aan me voorbij gaan. Dat komt wel weer een keer. Naar ik vernomen heb is er groot ingeslagen in Frankrijk.

Onze eigen tulpenboom doet het inmiddels ook meer dan prima! En dan kruip ik nu moe maar voldaan op de bank. Sprayen, sonde aansluiten en misschien en klein tukkie.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Mara zei

Gewoon even liefs van mij voor jou!

Petra Willems zei

Hij is zoooo mooi die boom! Kijk er graag naar.