woensdag 6 april 2016

Plog 462 - De draad is weer opgepakt

Wat deed ik op 06 april 2016?

Goedemorgen! Zo, het plogzame leven neemt weer zijn aanvang. We beginnen de dag met een puinhoopje.

Ohhh stérf klote Cayston sluitingen, STERF!

Bij een gerehabiliteerd leven horen ook normale kleren.

Het is weer woensdag, tijd voor thee met moesje.

En een wandeling met Saar! Kijk haar er eens zin in hebben.

Ze is niet de enige! De zuurstof dacht ik thuis te kunnen laten vandaag. Dat was iets te overmoedig. Nou ja, dan maar een tandje langzamer en hummen op alles wat mijn moeder zegt in plaats van terug te kletsen.

Altijd als ze met mijn moeder loopt wordt Sara onderworpen aan een lesje hondencursus. Bij ieder oversteekpunt gaat het van "halt, zit en volg". Sara vindt het maar matig interessant.

Weer thuis foddel ik mijn eerste vlogfilmpje in elkaar. Dat is nogal een uitdaging, maar dat is inmiddels geen geheim meer.

Hiermee kan ik weer een poosje vooruit. Smullen!

Deze hond lag in de brievenbus. LIEF!

Het leek me wel een goed idee om eens te kijken hoe de herintroductie van warm eten me zou vallen. Ik weet bijna zeker dat het een stom idee was. Al vlak na het eten boer ik mezelf een ongeluk. Boeren van tonijn met mozzarella. Het plan om rond middernacht dan ook nog de sondevoeding aan te sluiten moet ik laten varen. Mijn maag kan gewoon niet tegen allebei. Laat ik het voorlopig maar gewoon bij sondevoeding houden.

Hej hej.

Geen opmerkingen: