donderdag 7 april 2016

Plog 463 - Fysio revisited

Wat deed ik op 07 april 2016?

Ach kijk nou wie er op kousenvoetjes naar boven is geslopen. Laat ik maar niet te hard de ochtendrochel uithoesten, anders wordt ze nog wakker.

Altijd weer tijd voor ontbijt. 

En vanaf vandaag gaan we ook weer het fsyioritme in. Ik kan de goeroe niet langer alleen laten. Dat zou onmenselijk zijn.

Nououou, gaan met die banaan en vooruit met de geit!

Dat viel zeker niet tegen zeg! Dorstig tuf ik naar het ouderlijk nest. Alweer de koude cola voor me klaarstaat. Lekker!

Dan mogen Saar en ik nu met goed fatsoen even bijkomen op de bank.

Oh. We hadden de stempassen dus toch nog niet weggegooid. Jammer dat we er vandaag niks meer aan hebben. Gelukkig was het maar een flauwekulreferendum.

Vroeger drukte ik puistjes uit. Nu pillen. Maar of dat nou een verbetering is?

Hej hej.

1 opmerking:

Inge zei

Je hebt humor .... :-)