vrijdag 8 april 2016

Plog 464 - Zomaar een thema te pakken

Wat deed ik op 08 april 2016?

Goedemorgen. Ontbijten met uitzending gemist. Prima.

Saar, je gezicht hangt open. Doe daar eens iets aan. Het ruikt ook niet heel fris.

Er ligt een hoed in de voortuin. Dat komt zo. Mijn schoonvader is er druk aan het werk. Nu maar hopen dat hij niet gesmolten is en alleen zijn hoed er nog ligt.

Ik ben nog steeds best wel moe. Zodoende gun ik mezelf toch nog een dagje iets makkelijks om het lijf. En om de leden.

Volgens mij zijn we in een thema beland. Zo veel mogelijk roze. Ik denk dat ik zo Sara's nagels maar eens ga lakken.

Sara dacht daar anders over. Ze is omgevallen. Met haar kont zo oncomfortabel mogelijk op de leuning van de bank.

Goed, het was weer een productieve dag.

Hej hej

Geen opmerkingen: