zaterdag 9 april 2016

Plog 465 - Van het hoedje en de Paljas

Wat deed ik op 09 april 2016?

Goedemorgen! De zon is aan!

Deze is speciaal voor mijn vader. Hij weet wel waarom.

Na het douchen is de zon nog steeds aan! Wat is dit voor heerlijkheid?!

Dan trek ik ook maar gewoon mijn Michael Jackson jekkie aan als we boodschappen gaan doen.

Wij biernitwits proberen wat lekkere pilskes te verzamelen voor de bierliefhebbers die zo meteen bij ons op de stoep staan. De Paljas klinkt in ieder geval guitig.

Ha jongens, gezellig! En proost! Jullie met alcohol, ik met Cayston. Ook lekker.

Na het boodschappen doen had ik een kleine inkakker maar intussen ben ik aardig bijgetrokken. Voor de zekerheid, en omdat ik het zelf toch niet eet, verzorgt Sjrd de Mexiacaanse maaltijd. ¡Ándale! ¡Ándale! ¡Arriba! ¡Arriba!

Goed belichte foto's zijn zo overgewaardeerd.

Hej hej.

Geen opmerkingen: