zondag 10 april 2016

Plog 466 - Een zeer zonnige zondag

Wat deed ik op 10 april 2016?

Goedemorgen! Sara's bovenlip zit heel gek naar binnen gefrommeld, zodat haar tandjes zichtbaar zijn. Jammer dat het op de foto niet helemaal tot zijn recht komt. Wat een slecht plog is dit dan eigenlijk.

Goed, ik voel me energiek en alles. Dat betekent dat ik hier maar eens aan de slag ga.

Sjrd doet intussen nog maar wat admini. Met aan zijn zijde een livestream van de een of andere wielerwedstrijd natuurlijk.

Buiten is het best lekker.

Toch Saar?

Het is net niet lekker genoeg om de kussens naar buiten te sjouwen. Maar dit ligt ook voor geen meter.

De blaadjes aan de haagbeuk komen zo mooi tevoorschijn nu. Ze lijken wel van stof.

Gedoucht en aangekleed, zo zo. Wij zijn heel wat van plan zeker.

Sara is in principe altijd wat van plan. Het liefst in combinatie met dingen die niet mogen.

Maar wij zijn inderdaad heel wat van plan ja! Het zuurstoftankje wordt zelfs gevuld.

En we zijn op pad!

Super lekker!!

Het is ook nog eens ontzettend idyllisch aan de Oolderplas. 

Maar echt.

Idyllischer kan bijna niet.

Oh. Nou ja zeg. Waar slaat dit nou weer op?

De hoogste tijd voor weer een visuele Orkambi-update. Ik voel me echt fitter dan mijn wallen doen vermoeden.

Deze miljoenenjachtkandidaat heeft feilloos alle dure koffertje uit het spel gespeeld. Ergens is dat heel knap. Jammer dat er zo'n magere beloning tegenover staat.

Hej hej.

1 opmerking:

Rosan zei

Ik weet niet of je ze deze keer eruit geknipt hebt, maar je hoest minder!!