maandag 11 april 2016

Plog 467 - Acht dozen chagrijn

Wat deed ik op 11 april 2016?

Ach ja, het kan niet altijd meezitten. Toch een goedemorgen!

"Ik heb acht dozen!" sprak de bezorger. Het klonk haast verwijtend. Gast, dat is je werk. Bovendien is het eten. En daar vreet jij uiteindelijk ook weer van. Je kunt je werk zo leuk maken als je zelf wil. Mensen die dat niet doen trek ik heel slecht.

Daarom ga ik nu ook super vrolijk sporten. 

En keer ik na een uurtje tevreden huiswaarts. 

Maar niet voordat ik de boom weer eens vastgelegd heb. Nog steeds geen blaadje te bespeuren vanaf deze afstand.

Weer thuis kleed ik me nog eens om. Ik krijg zo namelijk bezoek.

Ahhh. Deze koude rakker smaakt meer dan prima.

Hier gaat mijn tante alweer naar huis. Dag tante Mrnn. Leuk dat je er was!

Mooie bloemen en een potje eigengemaakte jam bracht ze voor me mee. Fijn!

Vooruit dan, toch een klein dutje. Mag best.

Zo, ik ben weer geïnstalleerd met mijn rugzak sondevoeding, opwindende rijstwafels en Roosvicee laxo. Spannender wordt het niet vanavond.

Hej hej.

Geen opmerkingen: