woensdag 13 april 2016

Plog 469 - Marktplaatspiraat

Wat deed ik op 13 april 2016?

Zo, de dag is weer aangevangen.

Alle spraywerkzaamheden afgehandeld. Lekker bezig Mols.

Het winkelbezoek gisteren werkte dermate inspirerend dat ik er online nog even verder mee ben gegaan 's avonds. Het resultaat staat nu al in een doos voor mijn neus! En iedereen weet: zodra je weer zin hebt om te winkelen gaat het goed met je.

Vandaag draag ik mijn nieuwe trui die ik gisteren bij Sissy Boy kocht.

Ha moeders! Hard gewerkt bij de world shop?

Volgens mij ligt Sara te mediteren. Of rechtop te slapen.

De hoogste tijd voor een wandeling dus. We kunnen allemaal wel een frisse neus gebruiken.

En ik heb nog wat nodig van d'n Dio. Sinds kort hebben we dus de beschikking over een drogist in ons dorp. Hoe konden we ooit zonder?!

Had ik al eens gezegd dat ik dol ben op marktplaats? Vast wel. Maar ik doe het graag nog een keer. Ik ben dol op marktplaats! Helemaal als de verzender zijn waar als een sinterklaassurprise verpakt.

Nadat ik de afstandsbediening van onze vooroorlogse flatscreen een keer te vaak op de grond had laten vallen deed hij het niet meer. Heel gek. Sjrd zag zijn kans schoon en begon alvast naar nieuwe televisies te zoeken. Maar het ding zelf doet het nog prima en zo vaak kijken we nou ook weer niet boven naar de tv. Dus ik dook marktplaats op. En warempel. Voor nog geen tientje ben ik weer helemaal het vrouwtje. Het vervangende exemplaar gaat voor de zekerheid in bubbeltjesplastic.

Een avond met een hulpprogramma op tv. Meer moet dat niet zijn.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Vnn zei

Ik ken nog een marktplaatspiraat.

Hey, blij dat je weer meer (leuke) dingen kan doen!

Vnn zei

Ben ik weer.
Ik herken de streepjestic. Die heb ik ook. Dit gaat over de kleren, dat is duidelijk neem ik aan.

Manon de Jong zei

hoi vraagje , heb jij een spijkerbroek van tlb aan , ik heb die ook denk ik hij staat je net als je nieuwe trui super goed , groetjes manon