zaterdag 16 april 2016

Plog 472 - Elke gelegenheid voor bubbels aangrijpen

Wat deed ik op 16 april 2016?

Goedemorgen Sa... Oh nee. Sara logeert natuurlijk bij mijn ouders. Getver wat een saaie bedoening.

Zie je het? Ik heb een nieuwe lievelingstrui te pakken.

Onze autokoelkast is weer gevuld. We kunnen andermaal op pad!

Eerst nog even de tank volgooien. Zoals je ziet is tanken een treurige handeling.

Hoe noordelijker we oprukken, hoe beter het weer wordt. Meestal is het andersom. Waar zouden we toch heengaan?

Ha jongens! Gezellig! En heel veelbelovend, zoals jullie alweer in de keuken staan te ploeteren en pruttelen.

Eerst een kopje thee. Deze dan maar?

Met A en K doen we altijd bubbels. Want het leven en vieren en liefde. Proost!

Moment hoor, ik ben even schommelen. Nu met de Orkambi lijk ik ook ineens veel hoger en harder te durven. Daar lees je dan weer niks over in de bijsluiter.

Of we nog een potje Pim Pam Pet wilden spelen voordat Dnj naar bed moet... Pim Pam Pet hoort er inmiddels net zo bij als de bubbels meid!

Na het verhaaltje voor het slapen gaan - ik ben inmiddels gepromoveerd tot vaste gelegenheidsvoorlezer - gaat dit bord lekkers er wel in! Van de rest van het avondprogramma zijn geen foto's. Maar het was een goede avond!

Hej hej.

1 opmerking:

Kata zei

Wat een leuke foto's van jullie fijne bezoek!
Woeha, die afslankmix :))