zondag 17 april 2016

Plog 473 - Pavlov had ook gekund

Wat deed ik op 17 april 2016?

Kijk eens wie daar zijn??

Saartje!!! En mijn moeder!

We hadden haar ook Pavlov kunnen noemen. Want na ieder wandelingetje staat ze bij het keukenkastje te drentelen om een stokje.

Inmiddels is mijn vader er ook, met de mand en de brokken en weet ik veel wat ze nog allemaal meegesleept heeft voor haar logeerpartij. Koffie.

Hier gaat het ook maar door. Om gek van te worden.

Maar goed. Als je er een beetje knap op wil staan zijn kleren onontbeerlijk. Liefst schoon en welriekend.

Volgens mij is iedereen blij met de afterlogeersituatie.

Sjrd heb ik vandaag nog amper gezien. Hij stond al vroeg naast zijn bed om naar de Amstel Gold Race te gaan kijken, samen met de goeroe. Een man en zijn hobby.

Och kijk, daar zul je hem net hebben! Blijkbaar word je van naar wielrennen kijken ook heel hongerig.

Het wielrennen is nog niet afgelopen. Geeft mij mooi de gelegenheid om nog een stukje te ploggen.

De hoogste tijd voor een wandeling!

Even de waterstand van zaken inspecteren.

Zie je? Zonder extra zuurstof! Gaat goeoeoed!

Ik heb wel trek gekregen moet ik zeggen. Gelukkig kan ik uitzien naar een liter sondevoeding. Jammie.

En dan ga ik nu mijn wekelijkse Orkambifilmpje opnemen. Komt 'ie!

Wat me zelf het meeste opvalt is dat ik nul keer hoest tijdens het filmpje. En zo is het eigenlijk de hele dag. Op z'n minst opmerkelijk toch?

Oh Saar, dat hadden we allebei gemist hè?

Hej hej.

3 opmerkingen:

Mara zei

Wauw! Goed nieuws in je vlog. En qua hoesten merk je in je filmpje absoluut het verschil. Top. Hopen dat het zo doorzet. 👍🏽

Lotus Lilly zei

Wat fijn, wat fijn! Goede berichten hoor, daar morgen er veel meer van komen. Fijn weekend! xx

Manon de Jong zei

ja je klinkt veel beter en ook het hoesten is weg , wat een geweldig nieuws