maandag 18 april 2016

Plog 474 - Hoe ik mooi de loopband ontliep

Wat deed ik op 18 april 2016?

Goedemorgen. Het is alweer behoorlijk hectisch hier.

Het zou zomaar kunnen dat ik na de bammies ook nog de random reader opeet. Zo'n maandag is het. Maar pin me er niet op vast.

Tijd voor wat serieuze sportiviteit. Let maar op.

Ik ben te voet op weg. Ja, niet helemaal naar de fysio maar wel een heel eindje.

Vanmorgen werd ik gebeld door een mannetje van de garage dat mijn auto al klaar is. Da's fijn! Ik zie zijn blauwe kontje al glimmen. Blijkt dat ze hem gratis gewassen hebben. Mocht ook wel, gezien de rekening waarmee ik om mijn oren ben gewapperd.

Maar goed. Flink gesport en een auto waar je weer van op aankan. Dat verdient een duim.

Ik geef het toe. Gisteren was ik dan misschien niet moe, vandaag wel. Geeft niks. Gewoon aan toegeven. Met ik Vertrek op schoot en Sara binnen handbereik.

De hectiek is bijna niet te handelen.

Mijn vers bed roept. Ik duik erin!

Hej hej.

Geen opmerkingen: