woensdag 20 april 2016

Plog 476 - Een workout in het tuincentrum

Wat deed ik op 20 april 2016?

Goedemorgen lieve Saar. Beginnen we de dag met een knuffel?

Wat gaan we vandaag allemaal beleven? Ik denk weer een hoop leuks.

Hou je het goed in de gaten allemaal? Al het gespuis dat voorbijtrekt hier. Niet normaal.

Ik ben weer op pad met mijn moeder. Onze missie voor vandaag is "tuinmeubilair" meer specifiek een loungeset, al weet mijn moeder eigenlijk nog niet precies wat ze nou precies zoekt. Nou, dat belooft wat.

Het begint al goed, met een levensgrote dino.

Naast veel lopen, gaan we ook regelmatig zitten. Ongemerkt doe je dan best veel squads. Een workout in het tuincentrum. Wie had dat gedacht? En mam, hoe zit deze?

Deze ligt in elk geval prima. Maar daar zijn we helemaal niet naar op zoek dus rap eruit!

De #fitgirls zijn wel toe aan een lekkere lunch. #healthy

Deze gaat mee naar huis voor een heel speciaal iemand.

Nadat we de volledige huis- en tuinboulevard hebben afgehandeld rukken we op naar het oosten. Nabij de Duitse grens liggen nog meer tuincentra.

Het gros van de klandizie is hier Duits. Daar wordt handig op ingespeeld.

Al kun je het ook overdrijven.

Dit bestaat.

Dit ook. Mijn moeder vindt het gek genoeg niks voor bij hen thuis.

Weer thuis kom ik tot de ontdekking dat ik eindelijk snapchatfilters heb. De dag is af.

Hej hej.

1 opmerking:

Hoestende Avonturier zei

Even bij gelezen hoor - wat zijn je plogs een stuk actiever zeg! Echt heel goed om te zien dat de Orkambi zijn werk blijkt te doen. Of eh, dat het toeval nu even lekker meewerkt. Top! En damn, ik ga nu mijn telefoon leegmaken zodat ik eindelijk ook die stomme geweldige filter update kan downloaden!