zondag 24 april 2016

Plog 480 - Louter hoogtepunten

Wat deed ik op 24 april 2016?

Goedemorgen zondagochtend! Ik ben veel te vroeg op en rennend en ik voel me ook nog eens uitstekend. Die roze pilletjes toeval doen gekke dingen met me. Daarom heb ik er maar bijpassende laarzen bij aangetrokken.

De tijd voor een proper ontbijt is krap maar het lijkt te gaan lukken.

De reden van al dit zondagsochtendgeweld is deze. Sjrds rug is voldoende hersteld om mee te kunnen doen aan de 10 kilometer van de Roermond City Run! Ja daar sta je van te kijken hè Mrl?!

Maar eerst moedigen we Nk aan. Zij gaat knallen op de vijf!

Succes jongens, zet 'em op!

OMG. Een puppy. In een tas! Daar kan geen hardloper tegenop natuurlijk.

Als Nk binnen is zwaaien we Sjrd uit. Succes!

Vlak voor vertrek trok er nog even een stortbui over Roermond. Maar de mannen zijn op weg! Hup hup hup!

Het duurt nog wel even voor ze over de finish komen. Dat geeft ons mooi de gelegenheid om iets warms te drinken. En te stunten met slagroom.

Rent a grandparent. Zou dat concept al bestaan? Ik ken wel een leuk stel zestigers: fit en vitaal, met humor en de normen en waarden op de goede plaats.

Jaaa! Daar komen ze!

Kanjers. Dat zijn het!

Voor mezelf lijkt deze zondag nog het meest op een kroegentocht. In etablissement nummer drie proosten we nog eens met Sjrds ouders. Het kan niet op.

Zo Saar, daar waren we weer. Kom jij maar eens gauw bij mij op de bank liggen.

Bloemen en een medaille. Op een altaartje. Dat hoort.

En dan wint provinciegenoot Wout Poels ook nog Luik-Bastenaken-Luik! Wat mooi!

En Feyenoord de beker! Wat een dag! Hij hangt van sportieve hoogtepunten aan elkaar. Ik ga kapot naar bed zo meteen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: