maandag 25 april 2016

Plog 481 - Vakantievoorpret

Wat deed ik op 25 april 2016?

Goedemorgen Saar. Zeg wat lig jij daar nou te doen? Verveel je je? Op een stierlijke manier nog wel!

Of lig je denkbeeldig te bellen met een fictieve hoorn aan je oor? Let wel op dat ze je goed doorverbinden hè?

Ik verbind mezelf zo door met het fysiosportgebeuren, let maar op. Wel eerst even mijn veters strikken, anders gaat het mis.

Tadaaa! Sportschoentjes aan en gaan. Ik denk dat ik er volgende keer eens 10 kilo bovenop doe. Dit gaat nu wel heel erg makkelijk.

Je zou kunnen zeggen dat ik me niet genoeg ingespannen heb als ik na de fysio nog puf heb om boodschappen te doen. Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat het wel een goede match is, die Orkambipillen en ik. Daar, het is de wereld in.

Koningsdag valt vroeg dit jaar. Of dan in elk geval de oranje tompouces.

En dan ga ik nu nog maar weer eens op zoek naar een zomervakantieverblijf. Had ik al eens gezegd hoe een ongelooflijke HEKEL ik aan deze shit heb?! Maar ja, ik wilde zelf zo graag eens naar Denemarken. Wat is er in mij gevaren?

Na een lange avond vakantievoorpret is de stemming er niet beter op geworden. Nog zo'n avond en Sara en ik blijven in elk geval thuis.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Mara zei

Ik klop hier heel hard op de houten tafel. Zo! Dat is ook weer opgelost ;).

x

Anoniem zei

Levenshaast, mooi!
Liefs van Kata