woensdag 27 april 2016

Plog 483 - Iets leuks doen op Koningsdag

Wat deed ik op 27 april 2016?

Goedemorgen familie Van Oranje! Hartelijk Koningsdag en alles. Mooie outfitjes ook weer. Hoera hoera hoera!

Maar ja. Ook dit is #koningsdag2016.

Kijk eens aan. Sjrd is al boodschappen wezen doen. Met een verse krant. Want dat versterkt volgens hem het vakantiegevoel op deze doordeweekse vrije dag.

Ik blader intussen nog wat in de zaterdagkrant en kom daar dit artikel tegen. We mogen zo zoetjes aan dan wel midden in de derde wereldoorlog zitten, dit bestaat in diezelfde wereld.

Sara heeft inmiddels begrepen dat mijn moeder vanmiddag geen thee komt drinken. Dat ligt ze hier te verwerken.

Gelukkig was er nog een oranje tompouce over. We tosten erom en ik won.

Het plan was om vanmiddag iets leuks te gaan doen. Maar het is behoorlijk schijtweer en eigenlijk is bonnetjes boeken voor de btw-aangiftes supertoll!

Zo'n administratie laat zich het best in de pyjama doen. Kun je daarna lekker alle getallen van het bezwete lijf afspoelen onder de douche.

De aankondiging van Hartenstraat op tv deed me Nk appen. Want dit soort films kijken we graag samen. Het verhaal is nogal slap en er zitten veel te veel karakters ingepropt. Maar pindarotsjes maken veel goed.

Hej hej.

Geen opmerkingen: