donderdag 28 april 2016

Plog 484 - Een soort Neil Armstrong

Wat deed ik op 28 april 2016?

Ha Saar! Wat kleur je toch enig bij de vodjes waarop je ligt. Toch voorspel ik dat hier binnenkort een eind aan komt.

Nou. Dus. Tis weer donderdag. Op naar de goeroe!

Ach wat aardig. Een stukje leedvermaak naar de mensen op de loopband toe.

Nou april, je trekt wel alles uit de kast dit jaar hè?

Daar ga je dan vanzelf als E.T. van kijken.

Ik maak een uitstapje naar een ander filiaal van onze provinciale grootgrutter. Hier mag je de shag nog zelf tappen. Heerlijk.

 Wacht even. Sta ik nu alweer met de hond buiten? Na een top fysiobeurt?!

Zeer zeker. De marktplaatshandel begint een beetje te lopen. Zodoende moet ik nog een keer langs de brievenbus. En ach, dat kan ik net zo goed lopend doen. Is voor Sara ook lekker.

Voor degene die zijn bomen kwijt is: hier liggen ze.

Tunnelvisie.

Enorme schik allebei, ieder op haar eigen manier.

In zijn algemeenheid stelt het natuurlijk geen zak voor. Maar voor een - voormalig - antiloop zijn het giant leaps. Op naar de 10.000 stappen per dag!

Hej hej.

1 opmerking:

Hoestende Avonturier zei

Echt zo super fijn om zoveel meer actieve dagen in jouw plogs te zien!! Ik hoop keihard dat dit minstens zo goed blijft en liever zelfs nog beter wordt!