zondag 1 mei 2016

Plog 487 - Een nogal geslaagde testcase

Wat deed ik op 01 mei 2016?

Hartelijk zondag, hartelijk mei! Omdat het zo'n dolle dag is, nu al, neem ik twee soorten vlees op mijn boterhammen.

Na mijn ontbijt en sprays experimenteer ik al even wat met make-up en welke look ik vandaag kies.

Sjrd deed intussen iets nuttigs. Waar ook nog vlaai bij is betrokken!

Als tegenprestatie en als testcase werp ik me op het sjouwen met de tuinkussens. Waar ik vorig jaar liep te puffen en zuchten en me na afloop voor dood op de zachte bank wierp, dans ik nu als een hinde over het gras. Ik kan zelf praten tussendoor! En als alles naar mijn zin is geïnstalleerd - met alle ritsjes aan dezelfde kant - volgt er géén hoestbui.

Sjrd laat nog even de grasmaaier uit.

En dan kan het Grote Genieten beginnen. Met Jan Jansen in de zon. Veel beter wordt het vandaag niet hoor.

Oh jawel!

Sjrd combineert even wat zaken. Aan zijn teint werken, yoga, meditatie.

Ik probeer de gedachte te negeren dat ik nog steeds onder de douche moet. Dat lukt niet.

Vooruit dan. Klaar.

Kan ik nu verder met levenslessen tot me nemen.

Weer een serie afgerond. Top of the Lake was leuk, spannend, een beetje onwaarschijnlijk en duurde precies lang genoeg.

Voor Sara is de dag klaar. Voor mij ook.

Hej hej.

Geen opmerkingen: