woensdag 4 mei 2016

Plog 490 - Lenteperikelen

Wat deed ik op 04 mei 2016?

Goedemorgen. Een ontbijt zonder Creons. Die moet ik zo nog even boven pakken. Als ik dat maar niet vergeet.

Altijd wel een moment hoor, voor het eerst weer een witte broek dragen. Niet in de laatste plaats vanwege de vraag hoelang hij schoon blijft.

De naef komt zo spelen dus ik heb zijn gereedschap vast klaargezet.

Ha jong! Weet je wel dat je een soort helm op hebt? Hij staat je prima hoor, daar niet van.

De naef vindt Sara erg leuk en erg spannend. Vanachter glas scandeert hij haar naam een paar keer per minuut. Voor ieders rust blijft Sara daarom buiten. Inderdaad, ieders rust.

Nou tot de volgende keer dan hè!

Met een hek en haag ertussen durft hij Sara best uit te zwaaien. Held.

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op

Goed, dan ga ik nu weer even aan mijn teint werken.

Die eerste keer weer met blote voeten in je schoenen is niet per se prettig. Het is koud en alles moet zich weer even zetten. Maar ik hou vol. Opgeven is geen optie.

Wijzer geworden door miskleunen uit het verleden schiet ik ruim voor 19:00 uur nog snel de supermarkt in.

De salami is wel erg pittig en de oven had iets minder heet gehoeven maar voor de rest: prima pizza.

Via de tv herdenk ik volop mee. Ook zien we Filemons reportage over het antisemitisme in de buurt waar hij woont. Je weet dat het bestaat maar het blijft toch altijd op afstand, zeker in zo'n provinciedorp als waar wij wonen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: