vrijdag 6 mei 2016

Plog 492 - Ook het bbq-seizoen is geopend

Wat deed ik op 06 mei 2016?

Goedemorgen! Nou, ik ben dus begonnen met dat hele douchegebeuren. Het kan maar achter de rug zijn. Over mijn outfit ben ik nog niet helemaal tevreden. Het zou zomaar een dag van verkleedpartijen kunnen worden.

Helemaal vrij heeft hij niet maar thuiswerken is nog altijd beter dan op kantoor zitten en reistijd aftikken.

Dit ziet er netjes uit. Volgens mij zat de diabetesverpleegkundige in een keer goed met de aanpassingen van mijn insulinepomp. Dat ik minder insuline heb is echt wel een gevolg van Orkambi.

Kom, laat ik ze dan meteen maar weer innemen.

De stand van zaken op de bank: lui en last van het extra kussentje.

Binnen staat het kippenvel op mijn benen. Maar even buiten opwarmen dus.

De hoogste tijd om iets aan de doodsheid aan mijn voeten te doen. De handen profiteren daar mooi van mee.

Zie je! En een nieuw kleedje.

De prinses is vandaag niet zo standvastig wat betreft haar verblijfslocatie. Ze wisselt buiten graag af met binnen. Na een miljoen keer de deur open en dicht te hebben gedaan voor hare majesteit overwegen we nu een kattenluik.

Op pad. Even de stad in voor wat dingetjes.

Een foto die is geplaatst door slomeneri (@slomeneri) op

Oh ja! Dit ding staat er nu. Enig.

Gelukkig zijn we precies op tijd thuis om Tom te kunnen zien starten en winnen!

Cn komt barbecue-en heeft heeft bubbels mee. Altijd een goed idee!

De Weber snort, de kip wordt sneller dan we willen zwart en Sara wacht geduldig haar lot af. Valt er voor haar ook nog iets te snacken?

Het smaakt me goed, de spareribs zijn heerlijk mals.

Goed fruit eten hoor jongens! Da's super gezond.

Barbecue-en is al heel mannig. Van al die eiwitten ga je blijkbaar nog manniger doen. Voor ik er erg in heb staan ze aan mijn auto te sleutelen!

Hej hej.

Geen opmerkingen: