zondag 8 mei 2016

Plog 494 - Een sein van het lijf, meer niet

Wat deed ik op 08 mei 2016?

Goedemorgen. Laat ik maar eens beginnen met een glaasje kakzakje. Mijn buik wil nog steeds niet.

Smaakvol mevrouw. Only in America.

Heel veel meer dan op basisniveau voor mezelf zorgen zit er vooralsnog niet in. Ik heb toch wel wat geleden de afgelopen dagen. Hoewel ik precies kan beredeneren waardoor het komt, zit de schrik dat Orkambi z'n magic begint te verliezen er toch in. Maar mijn longen gaan prima dus laat het losss. Gewoon een dagje uitrusten, dat is wat het lijf nodig heeft en me duidelijk probeert te maken. Oké dan.

Sara trekt er weer precies de goede kop bij. Zij verliest haar magic in elk geval zeker nooit!

En warempel, toch ook nog gelukt om mezelf op te frissen en een leuk kleedje aan te trekken deze middag.

Vol spanning luisteren we naar de radio. Welke club gaat er met het kampioenschap vandoor?! Ik geloof er nog steeds in dat het PSV gaat lukken.

Oh het is zooo spannend! Ongemerkt knaag ik dit hele zakje leeg. Wat helemaal prima is, want met dit weer wat extra zout nuttigen is juist goed.

Jaaa! Zie je wel! PSV heeft de schaal bemachtigd. Samen met de beker van Feyenoord heeft dit gemengde voetbalgezin toch maar mooi een compleet servies bij elkaar gewonnen.

Sara boeit het allemaal maar matig. Zij heeft haar kans schoon gezien om van de gelegenheid gebruik te maken weer op de bank te komen liggen.

En geef haar eens ongelijk.

De meesjes in onze aanleunwoning zijn er super druk mee! Ik hoop dat ik dit jaar ook eens meemaak dat de jongen uitvliegen.

Rond elf uur valt ineens de stroom uit. De halve straat ziet zwart. Behalve dat het onhandig is (mijn schenen zien morgen vast blauw) geeft het me een soort einde der tijden gevoel. Zouden de Jehova's dan toch gelijk krijgen?!

Hej hej.

Geen opmerkingen: