maandag 9 mei 2016

Plog 495 - Een levenstip waar je echt wat aan hebt

Wat deed ik op 09 mei 2016?

Het is gewoon ochtend geworden en aan de flikkerende klokjes op oven en magnetron te zien hebben we ook weer stroom. De wereld is dus toch niet vergaan vannacht. Met recht een goedemorgen!

Hm, dan is er ook geen ontkomen meer aan de was.

En dan nu, hups naar de fysio!

Met de fiets, uiteraard. Heen en terug tegenwind. Hufter.

Een welverdiende break met iets lekkers en iets leuks. Vlogs kijken is mijn nieuwe hobby.

En daarna roept de arbeid gewoon weer! Eerst hier.

En op zolder gaat het ook maar door. Met wederom nul weessokken. Duimpje omhoog.

Van die mensen die altijd de sachets crème uit tijdschriften trekken. Of dwangmatig alle gratis miniverpakkingen op hotelbadkamers in hun toilettas stoppen... Maar er komt een dag dat je je te laat realiseert dat er een noodzakelijkheid op is. Shampoo, zeep, bodylotion, wattenschijfjes of in mijn geval conditioner. In zo'n geval prijs je je licht hoarderige aard als je terug kunt vallen op 'de koffer'. Met daarin een keur aan zakjes en flesjes waarvan de houdbaarheidsdatum twijfelachtig is. Maar dat geeft niet want wat kan er in hemelsnaam bederven aan shampoo of conditioner?

Dit ziet er al heel goed uit.

En dit nog beter! Alles wat er op zolder te vouwen viel ligt in deze manden. Ik ben intens content met mezelf.

Zo popje, heb jij je de hele middag hier verschanst?

Broodjes smeren voor de mens. Heel af en toe moet dat. Omdat hij het waard is. En moe.

Hej hej.

1 opmerking:

Mara zei

Dat die rieten koffertjes nog bestaan... Ik was er in mijn jeugd dol op!
X