woensdag 11 mei 2016

Plog 497 - Unne matsje daag

Wat deed ik op 11 mei 2016?

Goedemorgen! Grote korrels Venz. Heeft het gehageld.

Sara regel jij het buiten? Oké, mooi.

Mijn nieuwe sandaaltjes (van Tamaris, graag fluisterend uitspreken) doen het prima onder mijn nieuwe jurkje (van Sissy Boy).

In de voortuin staat de sering het meer dan prima te doen!

En de geur. Zalig! Ik zou ook nog graag ergens blauwe regen planten. Dat vind ik ook zo mooi en lekker ruiken.

Maar eerst moet ik boodschappen doen. Hiep hoi.

Ik heb er dan ook super veel zin in.

Hier hebben ze alles wat ik moet hebben. Dat scheelt.

Hier trouwens ook. Wat een mazzel.

Even tot mezelf komen hoor. De lucht is maar dik vandaag en daar heb ik best last van. Unne matsje daag. Alles gaat traag en ik ben hondsmoe. Meteen slaat de Orkambitwijfel dan weer toe. Gelukkig lees ik op Facebook (en dan is het per definitie waar) dat meer CF-ers moeite hebben met vandaag. Dat stelt me best gerust. Het Orkambiavontuur houdt ook in dat je je lichaam opnieuw moet verkennen. Waar liggen de grenzen nu? Ik ben er maar druk mee.

Zij die niet meer op de bank mag steekt me haar helpende poot toe. Die kan ik natuurlijk onmogelijk weigeren.

Hej hej.

Geen opmerkingen: