woensdag 18 mei 2016

Plog 504 - De hond in de pot

Wat deed ik op 18 mei 2016?

Woehoe! Goedemorgen! Niks zo lekker als je dag beginnen met een verkwikkende grasrol. Als je hond bent.

Ik vind de hond in de pot, qua insuline. Dat betekent ampullen vullen. Het is een vuil werkje maar iemand moet het doen. Dat is niet waar, het is helemaal geen vuil werkje. Maar zo zeg je dat.

Ik ben precies op tijd klaar met mijn gehannes voordat zo meteen de drommen mensen hier op de stoep staan. Spannend hè?!

Oh, hier is iedereen alweer weg. Jammer zeg. Het is maar goed dat het servies geen oortjes heeft.

Houdoe hè?! Voorzichtig rijden en kalm aan hoor.

Dan rest mij nu het minder aangename entertainmentgedeelte van deze middag. Nog maar een inspirerende boodschappenfoto.

Om het klein burgerlijk leed te verzachten ben ik nog even bij de bloemist naar binnengewipt.

Het schuldgevoel naar alles wat plant is en mogelijk nog leeft is enorm aangezwollen sinds dat voorval met de margriet. Ik hoop dat het voor de sanseveria's nog niet te laat is.

...

Spannende tv met een dekentje op de bank om de dag af te toppen. Prima.

Hej hej.

Geen opmerkingen: