donderdag 19 mei 2016

Plog 505 - We hadden een soort Ghostbuster in de tuin

Wat deed ik op 19 mei 2016?

Goedemorgen! Verse bloemetjes in de morgen voor een dag zonder zorgen.

Oh kijk, daar is mijn vader. Hij ziet eruit als een Ghostbuster maar hij gooit alles in de strijd tegen het onkruid. Dat maakt hem dan meer een Weedbuster. Who you gonna call?

Psst. Sara! We zijn allemaal allang begonnen hoor.

Vandaag heb ik dus totaal geen zin om naar de fysio te gaan. Voorheen twijfelde ik in zo'n geval tussen toch gaan of thuisblijven. Tegenwoordig is het dilemma echter op de fiets of met de auto? Want gegaan wordt er.

En als het weer het toelaat kies ik toch maar voor de fiets. Wat in hemelsnaam is er in mij gevaren?

De voldoening nadien is er dan ook naar. Lekker bezig Irène!

Mijn lekkere flow blijft maar hangen en ik ga als een wervelwind door het huis. Overal ruim ik op. Je zou verwachten dat het op een gegeven moment toch klaar is met de zooi. Maar zo werkt het dus niet.

Het hond rust intussen buiten verder. Wat een leven.

Morgenvroeg heb ik een telefonisch consult met de diabetesverpleegkundige. Zodoende lees ik nu al even mijn insulinepomp uit. Dan hebben we morgen in elk geval wat waardes te bespreken. Het is weer een heel gekloot met updates en weet ik veel maar dankzij de mens is het toch gelukt.

Hej hej.

Geen opmerkingen: