zaterdag 21 mei 2016

Plog 507 - Compleet onthaast

Wat deed ik op 21 mei 2016?

Wow, er zijn mensen die hun zaterdagochtend beginnen met een stevig rondje rennen. Ook goedemorgen!

Er zijn ook honden die net als alle andere ochtenden gewoon duf de dag aangaan.

Ik kies voor de gulden middenweg. En de bolletjestrui.

Weer een opruimronde leverde nog meer medische meuk op die weg kan. De (ongebruikte!) mic key button in een inmiddels verkeerde maat kunnen ze vast hergebruiken in het ziekenhuis. En de over de datum zijnde colistin gaat ter vernietiging naar de apotheek. Jammer dan.

Het is koninginnenrit in de Giro. Sjrd ligt likkebaardend voor de buis.

Ik heb mijn haakgedoe er weer eens bij gepakt. Je kunt veel over ons zeggen maar niet dat we niet compleet zitten te onthaasten.

Sara heeft haar zen buiten opgezocht.

En kijk nou, met de laatste twee ontbrekende lappen is deze nagel aan mijn doodskist eindelijk klaar! Alleen nog even een randje eromheen friemelen en achthonderd losse draadjes wegmoffelen. Kan ik.

Vanavond eens geen sondevoeding maar een ouderwetse broodmaaltijd. Moet kunnen.

En nog een uitje. Maar waarheen dan toch?

Dit lijkt verdacht veel op de tuin van Nk.

En dit op Simon. Of Nick. Of toch Simon? Ja volgens mij huppelt Nick inmiddels over de eeuwige jachtvelden van de konijnenhemel.

Een glas met ijsklontjes aangelengde rosé. Dat is toch een miljoen keer beter dan sondevoeding of niet dan? Ein Prosit op deze zwoele lenteavond.

Hej hej.

Geen opmerkingen: