zondag 22 mei 2016

Plog 508 - Het hoofd maakt overuren

Wat deed ik op 22 mei 2016?

Goedemorgen. Ik heb zo het idee dat dit een heel relaxte zondag gaat worden.

Door het blikje energy drink zou je iets anders kunnen vermoeden maar dat is slechts een afleidingsmanoeuvre.

Heel veel meer dan wat sprayen en landerig hangen komt er vooralsnog niet uit me. Ik denk dat het te maken heeft met aanstaande woensdag. Dan mag ik weer op controle. De zenuwen daarover beginnen zoetjes aan de overhand te krijgen.

Sudoku's maken dan maar. Alles om het hoofd stil te krijgen. Dat maalt maar door.

En haken. Die rand komt wel af vandaag.

Bij het tentje waar we vorige week in Haarlem aten verkochten ze ook hun heerlijke olijven in mysterieuze marinade. Natuurlijk namen we een pot voor thuis mee. Vandaag is een goede dag om samen een halve pot soldaat te maken.

Ha! Een goede haker - of juist een slechte? - heeft altijd nog wel ergens een onafgewerkt project liggen. Ik kan weer even vooruit voorlopig...

Hej hej.

Geen opmerkingen: