vrijdag 27 mei 2016

Plog 513 - 63 Violen, trommels en fluiten

Wat deed ik op 27 mei 2016?

Goedemorgen! Het is vandaag een feestdag en daarom ben ik al voor dag en dauw uit de veren. Het is de wens van de jarige om er gezellig samen op uit te gaan. Ja, dat kun je natuurlijk niet weigeren. Alles gaat zo gesmeerd dat ik zelfs een half uur eerder dan afgesproken klaar ben!

Och daar hebben we de feestneus! Helemaal in de bloemetjes gezet.

Mijn moeder (!) wil voor haar verjaardag (!) naar het outlet (!) tijdens het zoveelste Duitse vrije weekend (!). En dan staat ze ook nog allemaal kleren voor mijn vader af te rekenen. Wat gaat hier mis?!

Bij een verjaardag hoort gebak. Ik lunch met aardbeienvlaai.

Smakelijk hoor. Ik geloof dat onze gekozen lunchgerechten een perfecte afspiegeling vormen voor wie we zijn.

Ruim vier kilometer later is dit de eindscore. Dat zal het lot van een moeder wel zijn. Jarig of niet.



Zo Sara, volgens mij was jouw middag minstens zo vermoeiend.

Huh? Dit lijkt wel een Frans pleintje.

Met een jeu de boulesbaan en alles. Het zal toch niet?

Nee, wij zijn in de voorstad en die ziet er super knus en een tikje mediterraan uit. In diezelfde voorstad zit ook TOFF en daar gaan we vanavond een hapje eten. Wat een feest!

Proost! Op de jarige!

Om het uiteten gaan leuk te houden als je een kleine en gevoelige maag hebt hanteer ik al een poos de twee-voorgerechten-formule. Die porties zijn lekker bescheiden en zo kun je toch gezellig met de rest mee-eten. De sashimi is mijn hoofdgerecht en smaakt door de lichte droogte van de tonijn als een zeven. Ik heb beslist lekkerdere gehad maar hij kan er goed mee door.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Ydnas zei

Haha twee voorgerechten nemen is inderdaad ideaal!
Maar ehh, ben je aangekomen, of lijkt dat maar zo? Looking good :) Is dat orkambi magic? Ik start waarschijnlijk deze week.

Inge zei

Toff is er nog, tof! Iemand had me verteld of ik had ergens gelezen dat ze dicht waren, dus niet, gelukkig!