zondag 29 mei 2016

Plog 515 - Onverwacht en gezellig bezoek

Wat deed ik op 29 mei 2016?

Goedemorgen deze zondag. Houd jij de straat goed in de gaten Saar? We zitten dan wel in de What's App-groep van de wijk maar ik heb nog nooit een berichtje ontvangen. Tot zover de buurtpreventie. Ik zet al mijn kaarten in op jou.

Dan kan ik tenminste rustig aan mijn ontbijt beginnen. 

Wie hebben we daar nou? Mrl had ons naar eigen zeggen al zolang niet meer gezien en daarom is ze, met toestemming van haar vader uiteraard, helemaal alleen naar ons komen lopen. Knap groot kind! En dan ook nog Sara zo lekker kriebelen, wat een genot.

Ze kent ook nog allerlei trucjes. Hier geeft ze Sjrd haar zelfbedachte knuffelkus.

Helaas was ik nog in vervuilde staat toen het - voor ons doen - vroege bezoek zich aandiende. Gelukkig doet niemand daar moeilijk over. Hoewel opgepoetst en glanzend ook een fijne staat van zijn is.

En jong, een kleine achterstand aan het wegwerken? Moet ook gebeuren hè.

Vooruit, dat zet ik mijn tanden nog een keer in deze deken en de vele losse eindjes die weggewerkt moeten worden.

Het is echt een heel inspirerende klus.

Klaar! Dat hoopje draadjes in mijn hand staat in geen verhouding tot de hoeveelheid pleuriswerk die die hele schijtdeken me gekost heeft.

De hoogste tijd voor een stukje nieuws uit de natuur. Onze Annabelles staan op springen!

Als je 1 tegen 100 kijkt kun je in de tussentijd best iets nuttigs doen. De pillenfabriek roept.

Hej hej.

Geen opmerkingen: