maandag 30 mei 2016

Plog 516 - Gewoon een prima maandag

Wat deed ik op 30 mei 2016?

Ook goedemorgen!

Boven mijn boterham heeft eveneens een forse wolkbreuk plaatsgevonden. Venz.

Weer of geen weer, fysioweer! Niet met de fiets natuurlijk. Ook aan mijn sportiviteit zitten grenzen.

Hoewel ik me altijd extra sportief voel met links-rechts-sokken aan mijn voeten.

Tegelijk met het starten van Orkambi zijn we ook begonnen met het trainen van mijn pijnlijke linker schouder. En het lijkt warempel effect te hebben! Dat is goed nieuws om de schouder zelf maar ook vanwege de uitgebreidere trainingsmogelijkheden die nu weer binnen handbereik liggen. Nog even het wordt weer planken geblazen. Ik kan niet wachten...

Het is geen maandag als er niet gewassen wordt.

Sara weet het allemaal nog niet. Welke dag, welke maand, de zin van het bestaan.

Omdat het een gekke eetweek is - Sjrd eet maar twee avonden thuis - heb ik zelf de bezorgservice van Jan Linders uitgehangen. De cola light is weer op voorraad, de overleving van deze week is gegarandeerd.

We proberen een aflevering van Bloodline te kijken. Maar de Grote Sara Show die zich onder de televisie voltrekt is minstens zo amusant.

Oh. Het dagelijks voorslaapje valt wel erg vroeg vanavond. Nou ja.

Hej hej.

Geen opmerkingen: