dinsdag 31 mei 2016

Plog 517 - Groeizaam weer vergt maatregelen

Wat deed ik op 31 mei 2016?

Goedemorgen Saartje! Je ruikt erg uitgeslapen. Het lijkt me een goed idee om je even de lucht op te sturen.

Deze lelies kocht ik gisteren, toen waren ze nog dicht. Ze hebben goed hun best gedaan vannacht.

Hé en deze dan. Ik stond op het punt ze weg te gooien wegens uitgebloeid en ogenschijnlijk dood. Daar zijn ze vast zo van geschrokken dat ze acuut knopjes besloten te geven.

Hm, het kan niet overal meezitten.

Nou, laat ik dan maar eens gaan sprayen. In gezelschap van de docu Wij Moszkowizc. Ontroerend, confronterend, pijnlijk. Behoorlijk indrukwekkend.

Weet je wat? Ik maak vandaag gewoon het bed eens wel op.

En ik trek mijn Nel Veerkamp-gevalletje aan. In de winkel vind ik zoiets altijd een heel goed idee, weer eens een keer iets anders en veel leuker staan dan thuis. Maar ja.

Mijn moeder kwam thee drinken. En nu loopt ze ineens het gras te maaien. Ze stond erop.

Super fijn natuurlijk! We nemen het in dank aan.

Zien werken doet werken. Ik werp me met alles wat ik in me heb op het onkruid.

Super hard gewerkt mag ik wel zeggen!

Voor de kwikstaart en zijn vrienden nog iets te eten opgehangen. Al vraag ik me af hoe voedzaam deze haast versteende vetbol nog is.

Zelf nuttig ik weer eens een bakje yoghurt met muesli. Daar had ik zomaar ineens weer zin in. Volgens mij zijn mijn smaakpapillen langzaam aan weer wakker aan het worden.

Hej hej.

Geen opmerkingen: