woensdag 1 juni 2016

Plog 518 - De missie waar geen eind aan leek te komen

Wat deed ik op 01 juni 2016?

Goedemorgen! Ik ontbijt vanmorgen met De Hokjesman, in Rotterdam. Weer eens wat anders.

Ontbijten, pillen pakken, sprayen, puffen, douchen, aankleden. Elke dag opnieuw. Het is weer gelukt.

Mijn moeder belde. Of ik zin had in een uitje. Vanwege het zeldzame schijtweer: nat, klam, benauwd. Zodoende zit ik andermaal op mijn ouders' achterbank. In een auto met airco die niet gebruikt wordt.

Er is nog steeds geen tuinmeubilair gekocht. Zou hier dan iets staan waar mijn moeders hart sneller van gaat slaan?

Het begint al goed. Gezellige beestenboel.

En jongens. Wat denken we ervan? Te groot. Te popperig. Te duur. Te oubollig. Te lelijk.

Hm. Dit zou een kanshebber kunnen zijn.

We laten alles toch nog eens bezinken onder het genot van koek en zopie. Deze tosti krijgt overigens een 2. Voor de moeite van salade-on-the-side die ik verder links laat liggen. Zelden zo'n vreugdeloze kartonnen tosti weg gekauwd.

Wat? Alweer hier? Hier waren we laatst ook al.

Klopt. En dit blijkt hem te zijn. Het besluit is unaniem. Missie geslaagd.

Weer thuis zuig ik alles even lekker van me af.

Deze bloemen deelden ze uit bij het tuincentrum. Ver opengesprongen en financieel afgeboekt. Pioenen zijn pioenen. Altijd mooi.

Vanbuiten en vanbinnen.

Sjrd en Sara hebben even een momentje samen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: