zaterdag 4 juni 2016

Plog 521 - Het was weer een zaterdag met van alles

Wat deed ik op 04 juni 2016?

Goedemorgen. Er is ons een zonnige dag beloofd. Vooralsnog merk ik daar weinig van. Ik denk dat ik zo meteen toch maar weer sokken aantrek. En een winterjas.

Alles fris, alles fleurig?

Het is zaterdag. We zijn weer onderweg. Net als een hele club PT Cruisers met vlaggetjes. Gezellig! Onze bestemmingen zijn Renkum en Wijchen. Wat gaan we daar nou weer doen?

Volgens mij ga ik zo mijn zonnebril opzetten. Je ziet het me denken.

Hier houd ik dus heel erg van!

Oké. Leuke auto. Eentje die het doet ook nog. En niet naar rijdende asbak stinkt. Bovendien schijnt hier in Wijchen wel keihard die beloofde zon. Ik zeg twee duimen omhoog!

We rijden blij naar huis.

Zie je wel?

Duizend punten voor de bak aardbeien die ik al een paar dagen geleden in de supermarkt kocht. Vooralsnog heeft er geen enkele rotting plaatsgevonden. Wat een mazzel.

Sara is ook erg content. Op haar matje, met de deur open, lekker naar buiten turen.

Sjrd moet vanavond nog flink aan de bak. Zodoende rust hij nu even voor.

Het halve dorp is uitgelopen voor het jaarlijks hardloopevenement. Zelfs Sara is mee!

Nk loopt ook mee. De lucht is dik en het parcours hellend. Een pittige vijf kilometer.

Kijk eens hoe knap! Nk finisht en ik heb dat uiterst professioneel vastgelegd.

 Volgens haar eigen app heeft ze 8 meter te weinig gelopen. Nou die krijgt ze dan cadeau hoor.

En de mannen zijn weg voor de tien. Hup mannen!

Het publiek trotseerde intussen een buitje. Sara heeft het daar psychisch erg moeilijk mee de rest van de avond.

Gelukkig krijgt ze eindeloos veel knuffels van Mrl.

Hej hej.

1 opmerking:

Mara zei

😂😂😂 gewleldige finish-foto.