maandag 6 juni 2016

Plog 523 - Weg van de afgrond

Wat deed ik op 06 juni 2016?

Goedemorgen. Ik lijk de laatste tijd wel elke dag vroeger wakker te worden. Vandaag ben ik voor negen uur beneden! Laat ik de rollen dan maar eens omdraaien. Eerst sprayen. Het kan maar gebeurd zijn.

Bovendien mag ik pas om tien uur ontbijten, omdat dat nou eenmaal mijn Orkambiritme is. Geeft niks.

Mijn sportmojo ben ik nog steeds kwijt. Ik ga wel trouw en ik voer braaf alles uit maar het plezier ontbreekt.

Dorstig en content, want alles weer afgevinkt. Maar snakkend naar een nieuwe uitdaging. Ik denk dat dat het is.

Thuis geweest, omgekleed, iets gedronken en gegeten en meteen weer door. Alsof het allemaal heel normaal is. Terwijl ik tot twee maanden geleden na een fysiosportdag de rest van de middag voor pampus lag op de bank. Ik ben alweer zo gewend aan dit nieuwe leven, dat je geneigd zou kunnen zijn te vergeten hoe het eerst was. Maar dat is allerminst het geval. Elke dag is er wel iets - groot of klein - wat me eraan herinnert hoe ongelooflijk veel mazzel ik heb gehad. Te mogen starten met Orkambi heeft me precies op het goede moment weggetrokken bij de afgrond waarin ik dreigde te vallen.

Maar goed. Ik ga een broek ruilen. En misschien een bikini kopen.

Miljaar. Als we daar de mens niet hebben! Zeg het is maandagmiddag, moet jij niet aan het werk zijn? Ach, work hard play hard.

Hij had gewoon heel erg nieuwe sneakers nodig.

In mijn natuurlijke habitat. Omdat we ondanks het aantal tasjes nog steeds niet geslaagd zijn voor al onze missies wandelen we ook nog maar even naar de gewone stad. Aan het eind van de dag zal mijn stappenteller op 5,5 kilometer staan. Met twee vingers in de neus. Wh00t!

Save the date!

Scenes uit een huwelijk. Intens tevreden. Dat zijn we.

Hej hej.

1 opmerking:

Mrs zei

Zo leuk, zo fijn. Twee vingers in de neus en vier voetjes op de tafel. Hoe mooi kan het leven zijn?