vrijdag 10 juni 2016

Plog 527 - Een verdacht geluid uit een keukenkastje

Wat deed ik op 10 juni 2016?

Goedemorgen! Nou, wat zal ik vandaag toch weer eens op mijn derde boterham doen?

Hoera, ik pas mijn roze chino weer! Een beetje aankomen heeft niet alleen maar nadelen.

Deze jongen riep me vanuit de keukenkast. Hij wilde heel graag een rondje met me maken. Vooruit dan maar weer.

Ik zit momenteel in een fase waarin ik erg bezig ben met het verleden. Hoewel ik doorgaans liever vooruit kijk dan terug, kan ik niet om enkele dingen heen. De behoefte om bepaalde mensen van vroeger weer eens te spreken is erg groot. En waarom zou ik dat gevoel negeren? Zodoende had ik vanmiddag wederom een erg fijne ontmoeting met iemand van vroeger. En diegene bracht ook nog een flinke bos schitterende pioenen mee!

Eindelijk. Eindelijk! Het vierde seizoen van Call the Midwife staat op Netflix.

Toch verkies ik nu nog even de zon boven binnen zitten binge watchen.

Het voordeel van die inschattingsfout met de noedels is dat ik nu wel mooi nog precies een portie uit de ijskast kan trekken. Regeren is vooruitzien.

Voetbalteckel Messi is weer opgedoken in de NOS-studio. Het kan geen toeval zijn dat Sara plots weer interesse heeft in die van haar.

Na een halve aflevering Bloodline is het weer zover. De familie Voorslaapje strikes again.

Hej hej.

1 opmerking:

Lotus Lilly zei

Terug naar het verleden..daar ben ik dus ook mee bezig. Leuk he? ik geniet er van...krijg leuke reacties en ben er zo af en toe helemaal blij om :-)