zaterdag 11 juni 2016

Plog 528 - Over hij die 2 werd

Wat deed ik op 11 juni 2016?

Ik kan wel janken! Mijn lievelingsjurkje is fors gekrompen uit de wasmachine gekomen. Hoe kan dat nou?! Ik volgde precies de instructies in het label op. Gek genoeg is het weer een Sissy Boy kledingstuk waar ik pech mee heb. In al mijn shirts van dat merk zitten inmiddels van die irritante gaatjes bij mijn buik. En nu dit weer. Schijtzooi!

Gelukkig ligt de liefde me gewoon aan te lachen vanaf mijn bord. Maar ja, trek maar eens een boterham aan.

Het is nou ook weer niet zo dat ik niks anders heb om aan te trekken. Zo maar eens even googelen om te zien wat de kenners daar te melden hebben over gekrompen viscose kledingstukken.

Maar eerst gaan we op pad, deze cadeautjes afleveren.

Er is er namelijk een jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien dat is hij. De naef is 2!

Geen Limburgse verjaardag zonder vlaai.

En het aanheffen van een vals klinkend Lang Zal Hij Leven!

Gelukkig zijn oranje vlaggetjes multifunctioneel.

Ah kijk, het bourgondische zuiden doet zijn naam weer eer aan. Gezellig hoor!

Als het meeste bezoek naar huis is kan Team Duplo eindelijk aan de slag.

De verwijde blik in zijn ogen spreekt boekdelen. Het was een indrukwekkende tweede verjaardag. Toch zal hij niet veel later met dikke tranen over zijn wangen scanderen dat hij "naar bed níet!" hoeft.

Frietjes voor de overgebleven party die hards!

Weer thuis eist een iemand aandachtscompensatietijd op de bank op. Volkomen terecht.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Mara zei

Ik wil me er niet mee bemoeien, maar als dat niet de kracht van liefde was... 😜
Wat een gedoe inderdaad altijd met die gaatjes. Gefeliciteerd met de naef!
Komt er binnenkort ook weer een orkambi-vlog?

Kus

Vnn zei

Klantenservice van Sissy Boy mailen: krijg je nieuw jurkje of bedrag vergoed.

En gefeliciteerd met de very cute naef!

Judith zei

Wat matchen jij en de naef goed qua outfits!

Jeroen zei

Hele charmante bourgondische foto Irène..... ;-D Was gezellig!