zondag 12 juni 2016

Plog 529 - Studenten met een ruimer budget

Wat deed ik op 12 juni 2016?

Goedemorgen deze zondag. We hebben allemaal wel trek in een rustig dagje. Sara voorop.

Hoewel er altijd wat te laptoppen valt natuurlijk. Maar daar word je niet per se moe van.

Bovendien moet er worden geplogd.

Sjrd en ik vergelijken ons huishouden wel eens met dat van studenten met een ruimer budget. En daar voelen we ons heel oké bij! Zodoende vloeit de energydrank hier rijkelijk, net als het snoepgoed.

Stukje gamen op zondag. Hoort er helemaal bij.

De ophopende was negeer ik straal. Het is schoon en draagbaar. Grabbel maar wat bij elkaar uit een wasmand.

Studentikoos laat douchen en beneden komen in een niet te moeilijke outfit. Check.

Buiten speelt zich een heel ander leven af. Deze mussen (ik denk dat het mussen zijn) zijn voornemens een woningkraak te plegen, nu de meesjes in geen velden of wegen te bekennen zijn.

Werkelijk al ons voedsel was op.

Eindelijk! We eten weer een keer pasta. Als je er wat langer op moet wachten ga je het ook weer veel meer waarderen. Zo lekker deze!

In Landgraaf gaat Lionel Richie lekker te keer. Ik had het best leuk gevonden om hem live te zien optreden maar thuis op de bank swingt het ook prima. Lekker warm en droog en nul gedoe. Dat is het lot van de oude student. Ik schik me er maar in.

Hej hej.

Geen opmerkingen: