maandag 13 juni 2016

Plog 530 - Geplankt als een paard

Wat deed ik op 13 juni 2016?

Goedemorgen Saar. Het is weer maandag. Zin in?

Ik heb als altijd super veel zin om te sprayen.

Op naar de fysio dan maar.

Er gebeuren maar vreemde dingen in mijn sporttas. Zo heb ik de boel vorige week in elk geval zeker niet opgeborgen. En dan nu alles zo keurig en vooral niet in de war uit mijn tas vissen. Ongelooflijk.

Ik heb me toch een partij geplankt zonet jonghûh! Van voren en van opzij en nog mountain climbs toe. Ik lag te trillen als een rietje maar volgens de goeroe was de precies de bedoeling. Pfff. En nu heb ik honger als een paard.

Het is voor het eerst sinds Orkambi dat ik de rest van de middag in mijn moeheid blijf hangen na de fysio. Maar ik heb dan ook getraind als een beest. Dus op zich is er niks vreemds of zorgelijks aan.

Ondanks alles heb ik toch maar mooi deze Mexicaanse toestand de oven in geworpen.

Heb jij ook geplankt Sara, met je mikado-pootjes? Of ben jij gewoon moe, zoals altijd?

Ha chef! Zeg doe die laptop maar aan de kant. Diner is ready.

Zie je wel? En super lekker ook nog eens.

Het voetbalgevoel ontbreekt door de afwezigheid van de het Nederlands elftal nogal. En eigenlijk is dat wel zo rustig. Ik word alleen een beetje droevig van het televisieaanbod. Op de ene zender gaat het alleen maar over het EK, op de andere zender braken ze detectives uit alsof het voetbal is. En van een stukje duiding van actuele nieuwsfeiten laat op de avond is ook al geen sprake. Ik mis dat heel erg. Nou ja, vanavond dan toch maar met een schuin oog aanschouwen wat de Rode Duivels ervan bakken.

Hej hej.

Geen opmerkingen: