dinsdag 14 juni 2016

Plog 531 - Een ouderwets kantoordagje

Wat deed ik op 14 juni 2016?

Goedemorgen. Ontbijtje met een vlog. Vandaag aanschouw ik de belevenissen van Teske. En ben daar alweer snel klaar mee. Sorry Teske.

Voor de vaste rubriek 'Waar ligt Sara nu weer?'. Buiten op de stoep, in de zon, de nacht van zich af te slapen.

Mijn dag zal zich grotendeels afspelen op kantoor. Meer kan ik er niet over zeggen.

Behalve dan misschien dat ik nog steeds in mijn pyjama zit te werken. Met mijn ongewassen hoofd en haar. Ieuw.

En dat ik nogal vreemde eetgewoontes aan de dag leg tijdens zo'n dagje eenzame opsluiting.

Maar goed. Toch ergens een gaatje gevonden om mezelf op te frissen. Het was geen overbodige luxe.

Sjrd is vanavond pas laat thuis en zorgt voor zijn eigen kostje. Mijn prak is een restant uit Mexico. Prima de luxe.

En weer doorrr. Tussendoor heeft Albert ons nog voorzien van nieuwe koek en zopie. En gratis producten, waaronder dit blikje ondefinieerbare vloeistof. Het moet qua smaak lijken op gezonde RedBull maar dan met kalmerend effect. Het is vooral niet te hachelen.

Er is zowaar eens iets leuks op tv naast voetbal en een detective. Verlekkerd kijk ik naar Kings of Pastry. Een documentaire over de allerbeste koekenbakker van Frankrijk. Het schijnt zwaarder te zijn dan deelnemen aan de Olympische Spelen. Ga er maar aanstaan.

Hé daar is onze harde werker weer! En kijk eens wat een lekker blikje bocht er nog op hem stond te wachten... Zen de nacht in.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Kings of Pastry: wij waren ook zó onder de indruk!

sandy 3.0 zei

Ja dat blikje bocht kregen we in onze goodiebag op foodlovers weekend ook al gratis. Ze kunnen het aan de straatstenen niet kwijt zeker.