woensdag 15 juni 2016

Plog 532 - Mijn eerste keer met koolrabi

Wat deed ik op 15 juni 2016?

Goedemorgen! Ik kocht dus laatst een nieuwe spijkerbroek en hij zit als gegoten. Iedereen die wel eens een spijkerbroek draagt weet hoe eindeloos en levenslang de zoektocht naar de perfecte jeans duurt. Deze kocht ik bij Mexx in het outlet.

Geen ontbijt zonder brood met vlogs. Maf hoe snel zo'n nieuwe gewoonte inslijt.

Dit is toch wel het nieuws van de dag. In Emmen wil je dus echt niet wonen. Voor Sjrd en mij een enorm geestige inside joke. Die we uiteraard inside laten.

Hij zal toch niet met Emmen aan de lijn hangen nu hè?!

Nadat Sjrd zijn hielen heeft gelicht ben ik ook op pad gegaan. Mijn moeder belde met een winkelverzoek. Als immer gehoorzame dochter luister je dan natuurlijk naar je winkelbehoeftige moeder.

Scènes uit een paskamer. Bij mij werd het vorige week de eerste jurk die ik aantrok. Bij mijn moeder juist de laatste. We zijn klaar voor het feest!

Een mens krijgt maar vaak honger. Winkelen is ook zeker een hongermaker. Ik neem vast even een voorgerechtje.

Het hoofdgerecht voldoet behoorlijk aan de verwachtingen op het plaatje. Goede couscous met veel verse groente en fruit, waaronder koolrabi. Ik deed nog nooit iets met koolrabi. Lekker wel! Goed vullend ook. En vast super gezond!

Sara is weer erg druk met het slopen van Messi.

Wij kijken intussen voor de 50ste keer naar 50 First Dates. Hij verveelt nog steeds niet.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben opgegroeid in Emmen en het wassen en islam nog steeds goed toeven daar hoor 😉

Groeten Erna

Anoniem zei

Woordvoorspelling is ook niet alles. Het was en is hoort er te staan

Inge zei

Zitterd is ech neit verkeerd ;-)