donderdag 16 juni 2016

Plog 533 - Gewoon samen naar de stad

Wat deed ik op 16 juni 2016?

Ja hallo en goedemorgen! Weer vroeg op en meteen actie deze morgen. Leuke plannen, gezelligheid. Zin in!

Gevoederd, gesprayd, opgeruimd. Al het noodzakelijke zit er weer op.

Dan kunnen we op pad, hoera! Maar met wie eigenlijk??

Met Ll natuurlijk! Hoewel, zo natuurlijk is dat niet. In feite is dit de eerste keer dat we samen iets actiefs gaan doen. Ook dat is Orkambi.

Eerst maar eens lekker lunchen. Een goede bodem leggen voor de rest van middag. En bijkletsen, maar da's logisch.

Als ik winkel ben ik gefocust op de winkels en wat ze verkopen. Voor foto's maken heb ik dan geen tijd. Mijn stappenteller vertelt me dat we ruim 3 kilometer door de binnenstad hebben gelopen. Zonder een centje pijn!

Ll is weer naar huis, ik kruip even met Sara op de bank. Beetje uitrusten, stukje sprayen. Dat werk. Want straks moeten we dus nóg een keer de stad in. Lieve help.

Hm. De plannen zijn gewijzigd. Iets met dreigen te stranden in het zicht van de vakantiehaven en veel te veel gepland hebben. Dan maar geen zonnebril op sterkte en wel een pizza op de bank.

Uiteindelijk geeft dat niks. We letten it be.

Hej hej.

Geen opmerkingen: