vrijdag 17 juni 2016

Plog 534 - Een hoop gewauwel

Wat deed ik op 17 juni 2016?

Goedemorgen. Het is meteen alweer een dolle boel hier vandaag.

Dan kan dit er ook nog wel bij.

Gisteren in de stad bleef dit jasje me aan de vingers plakken. Content mee.

Eens kijken of ik er ook goed mee boodschappen kan doen. En naar het postkantoor. Ik verkocht een oude - maar nog prima - zomerjas van Sjrd. Aan zo blijkt de meest paranoïde marktplaatskoper op het noordelijk halfrond. Weg met dat ding, dan is het hopelijk ook gedaan met de gebiedende stalkingsmailtjes. Idioot.

Ja Saar, jij denkt wel eens dat jij het zwaar hebt, in je bestaan als hond. Wacht maar tot je in een volgend leven wordt opgewaardeerd naar mens. Dan spreek ik je opnieuw. In welke hoedanigheid weet ik nog niet.

Pfff. Ik kan beter iets nuttigs gaan doen. Groenten snijden bijvoorbeeld.

Dit belooft een super lekkere vegetarische bolognesesaus te worden. En wederom krakend van de vitaminen.

Nou smakelijk hè?!

Sjrd en ik vinden dat we nog maar weinig filmklassiekers gezien hebben. Ik kan me van vroeger een flard herinneren van The Birds maar dan houdt het wat mij betreft wel op. De hoogste tijd dus om onze filmopvoeding wat bij te spijkeren.

Hej hej.

Geen opmerkingen: