zondag 19 juni 2016

Plog 536 - Klusjeszondag

Wat deed ik op 19 juni 2016?

Goedemorgen Saartje! Wat ruikt jouw neus?

Ah natuurlijk. Mijn ontbijt. Met chocomel nog wel. Wat een luxe.

We hebben vandaag uitgeroepen tot heerlijke klusjeszondag. Gras maaien, bed verschonen, wasjes draaien, auto's poetsen. Dat werk.

Persoonlijk heb ik daar mijn teennagels knippen en lakken nog aan toegevoegd.

Als ik me niet vergis vindt Sjrd dit het allerleukste aan een 'nieuwe' auto. Er veel liefde in stoppen middels schuimend water en een spons. Dit vijftien jaar oude beestje kan een hoop liefde gebruiken.

We dachten dat we het moesten doen met een autoradio met cassettedeck. Daarom was ik marktplaats al af aan het schuimen naar een autoradio met cd-speler, ter vervanging. Tot ons beider verrassing ontdekte Sjrd echter tijdens het stofzuigen van de kofferbak zomaar een cd-wisselaar. De auto is af! Met als bonus drie onbestemde cd's. Spannend!

Nou. Kap omlaag, zonnebril op en road trippen dan maar!

We rijden helemaal naar mijn ouders. Dat is drie keer spugen. Geeft niks. In hun nieuwe loungeset is het ook goed toeven. Drankje, snackje. Prima.

Ook het derde maal van Albert smaakt zalig. Ik voel me helemaal profi met die gevulde ovenplaat op tafel.

Dit boekje kocht ik misschien als cadeautje voor een vriendin. Maar ik was zo nieuwsgierig dat ik er zelf al in ben begonnen. Het is precies zo grappig als ik verwachtte.

Hej hej.

Geen opmerkingen: