maandag 20 juni 2016

Plog 537 - Kledderig en puberaal

Wat deed ik op 20 juni 2016?

Het is weer maandag. Ik kan er niks anders van maken. Ook niet van mijn ontbijt trouwens.

Maar kijk de Annabelles eens shinen!

Zelf doe ik er niet veel voor onder, in mijn lichtgevende sportshirt.

Je hebt mij nooit horen zeggen dat sporten een bij uitstek charmante aangelegenheid is.

Wel een hongerige! Al waren drie eieren in de pan misschien wat overdreven. Maar ze zaten tegen de deadline aan en ik moest iets. Er is vast wel een hondje in de buurt waarmee ik mijn maal kan delen.

Het is heel raar maar sinds ik me weer goed voel kan ik mezelf moeilijk toestaan om overdag Netflix te kijken. Dat voelt als een soort spijbelen en heel nutteloos. Maar goed, het regent, ik lig een kuub eieren te verteren en er wacht dus een nieuw seizoen Call the Midwife. Nood breekt wet.

Het is ook niet zo dat Sara staat te trappelen om te gaan wandelen.

Sjrd is weer op tijd thuis, altijd fijn.

Geen maaltijddoos van Albert deze week. We proberen het weer eens zelf. Vandaag lasagne met een beetje hulp van Knorr. Het oogt meteen kledderiger hè? Maar het smaakt er niet minder om. Soms is kledderig precies waar een mens zin in heeft.

Dat je weet dat American Pie op tv komt en je er bewust omheen zapt. Maar dat je dan toch blijft hangen als het per ongeluk voorbij komt. En dan nog steeds net zo hard lachen als 15 jaar geleden...

Hej hej.

Geen opmerkingen: