vrijdag 24 juni 2016

Plog 541 - Koekjes helpen altijd wel

Wat deed ik op 24 juni 2016?

Oh oh... Wat doet dit bundeltje schattigheid nou weer hier?

Oké, hagelstenen zo groot als tennisballen door je dak zijn duizend keer erger, maar om mijn door de moesson omgeknakte hortensia's moet ik ook een beetje huilen.

Nou ja, eerst maar eens wat boterhammen naar binnen werken. Daarna zien we wel verder.

Aan het spoor van tissues te zien is hier weer flink gesprayd. Als je Orkambi gebruikt moet je nog steeds flink hoesten trouwens. Ik wel in elk geval. Gelukkig blijft het beperkt tot tijdens de drie sprayrondes op een dag. Meestal produceer ik dan wel het een en ander. Maar tussen de spraybeurten door hoest ik nog nauwelijks. En dat is super!

Nieuwe dag, nieuw shortje, oud shirtje.

Zonet stond de buurvrouw aan de deur. Licht gepikeerd overhandigde ze me dit stapeltje post. Het was bij haar bezorgd en dat gebeurde trouwens wel vaker! Ik bedankte haar en vroeg wat ik daar precies aan kon doen. "Hem erop aanspreken!" bracht ze met overslaande stem uit. Tuurlijk vrouwke. Ik ga wel de hele dag op de mat bij de voordeur zitten wachten tot dat sujet van een Sandd-bezorger langskomt zodat we samen even de te bezorgen stapel post door kunnen nemen.

Doe mij maar een gebakken ei. Ik was er nog nooit zo aan toe als nu.

Van de week was het binnen een uur gebeurd. Compleet begaffeld door de muggen! Mijn enkel is inmiddels opgezwollen en pijnlijk. Hopelijk helpen de anti-allergie pilletjes die ik zonet bij de apotheek haalde. En koekjes helpen altijd wel. Dat scheelt.

Goed, en dan moet ik nu toch echt aan de knutsel. Morgen vieren we Sjrds verjaardag met een feestje en daar horen natuurlijk cadeaus bij.

Wat een bof! Ik kan sinds kort dus ook weer soep verdragen én ik vond nog een bakje verse tomatensoep van Nk in de vriezer. Voor mij geen friet vanavond, dit is veel lekkerder.

Woehoe! Kijk eens wie er vakantie hebben??? Moe en bleek en er enorm aan toe.

Geen woord teveel gezegd volgens mij.

Hej hej.

Geen opmerkingen: